محمد ابراهیم سپهر

راهبر و مشاور ارشد نرم افزار

با بیش از ۱۴ سال سابقه کار حرفه‌ای در حوزه نرم افزار، یک کارشناس قابل اعتماد و با تجربه در زمینه توسعه و مدیریت پروژه‌های برنامه‌نویسیست. متخصص در تیم‌سازی، برنامه‌نویسی های ویژه، طراحی و راه‌اندازی فرایندهای CI/CD و راهبری تیم‌های برنامه‌نویسی برای دستیابی به اهداف پروژه. در طول سال‌ها، به عنوان رهبر تیم و مهندس نرم افزاری، در شرکت های بزرگ و کوچک، نرم‌افزارهای پیچیده و محصولات با کیفیت بالا را توسعه و به طور موثری در فرآیند توسعه و بهبود کیفیت نرم‌افزارها واقع شده است. از طریق طراحی و پیاده‌سازی فرایندهای CI/CD، عملکرد تیم‌ها را بهبود و توسعه نرم‌افزارها را تسهیل می کند.

درباره من

از ابتدای شروع حرفه‌ی خود در حوزه نرم‌افزار، با انگیزه و علاقه‌ی کار حرفه‌ایم را آغاز کردم. با هماهنگی رشته دانشگاهی و حرفه برنامه نویسی، توانستم به سرعت در این حوزه کسب مهارت کنم.

پس از ۵ سال برنامه نویسی، در سن ۲۴ سالگی، به عنوان سرپرست فنی یک تیم برنامه‌نویسی در یک شرکت، نقشی فعّال در فرآیند انتخاب و آموزش نیروهای فنی داشتم.

تجربه‌ی گسترده‌ی برنامه‌نویسی نرم‌افزارهای سفارشی، دو سال بعد در سن ۲۶ سالگی مرا به ایجاد و توسعه یک فریم‌ورک برنامه‌نویسی به نام "زعفران کد" سوق داد. این فریم‌ورک، توسط ده‌ها برنامه‌نویس در شرکت مورد استفاده قرار گرفت و صدها نرم‌افزار موبایل برای سازمان ها و شرکت های گوناگون توسط این ابزار توسعه پیدا کرد.

تاکنون، تمرکز اصلی من بر برنامه‌نویسی و حل مسائل پیچیده الگوریتمی برای پیشبرد بهترین نرم‌افزارها برای مشتریانم بوده است. هدفم این است که هیچ‌یک از پروژه‌ها و برنامه‌نویسان در هیچ‌یک از مراحل اجرایی پروژه‌ها متوقف و ناامید نشوند. به همین دلیل، همچنان به کار حرفه‌ای خود در زمینه برنامه‌نویسی و حل مسائل ادامه می‌دهم. تجربه‌ی گسترده‌ای در تیم‌سازی و همکاری با توسعه‌دهندگان، طراحان و مدیران پروژه دارم و قادر به ایجاد یک محیط کاری مثبت و هماهنگ هستم. با تمرکز بر کیفیت و دقت در هر جزئی از پروژه، تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه را برای مشتریانم ارائه دهم.

نیاوران - منظریه ۲ - بن بست نظر - پلاک ۱۱ - واحد ۴